Category: By the bug

..το δισκακιον τουτο κυκλοφορησε το 1994,τοτε το πηρα και 'γω και ομολογω οτι μου ειχε αρεσει παρα πολυ,μαλιστα το ειχα
γραψει και σε κασσετα για να το ακουω στο στρατοπεδο εκεινους τους βαρετους ατελειωτους μηνες της στρατωτικης μου αγγαρειοθητειας και επαιζε στο repeat κατα το Γερμανικον νουμερον..μαλλον αδικως ''τσουβαλιασμενο'' στο σωρο του τοτε acid jazz trend(οχι οτι εχω τιποτα με το συμπαθεστατο αυτο ειδος)
το δισκακιον τουτο λεγω ηταν ενα σαγηνευυτικο pop-funk-jazz-soul helter skelter μα πανω απ'ολα ειχε ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ με υπεροχες
μελωδιες και αρτιως εκτελεσμενα..το εβαλα λοιπον πριν λιγες μερες να το ξανακουσω (ειχα να το ακουσω καμια δεκαρια χρονια) και προς μεγαλη μου εκπληξη
δε μου φανηκε καθολου παρωχημενο αποδειξη οτι οι καλοι δισκοι ειναι παντοτε καλοι(σιγα το συμπερασμα ρε μαλαξ!!!)
theplotthickens
s.
 

0 comments so far.

Something to say?