teenage popage

Category: By the bug


spaghetti vabune! is like a joyous ride through carnaby street
tokyo circa 1966 on top of a white open topped bus

a cosmpolitan cartoon psychedelic montage,
their album is an essay in thinking person's modern popular music
and a bolero in a world of stetsons

Mike Alway ( el graphic )



Spaghetti Vabune continues to share with us their wealth of jangly pop
textures on this sparkling new release! This is POP music for theirs, ours,
and the new generation!!! GO VABUNE!

Brent Kenji ( ex.the fairways )




summer vacation,sunset vehicle


strgzr
 

4 comments so far.

  1. helmet 15 Οκτωβρίου 2008 στις 5:10 μ.μ.
    καλοκαιρινές διακοπές στο funky tokyo. χαρούμενο.
  2. Ανώνυμος 15 Οκτωβρίου 2008 στις 9:42 μ.μ.
    helmet se efxaristoume poly gia ta sxolia sou..poso tha ithela na paw sto Tokyo!nomizw o man exei paei..e man?
  3. Ανώνυμος 16 Οκτωβρίου 2008 στις 12:10 π.μ.
    ligo pio pera star...osaka!

    manand
  4. helmet 16 Οκτωβρίου 2008 στις 1:49 π.μ.
    να σας πω παιδιά δεν τολμούσα να σας αφήσω σχόλια γιατί νόμιζα ότι είστε ψωνισμένοι. σαφέστατα οι γνώσεις μου και οι άκρες μου στη μουσική είναι απειροελάχιστες μπροσταά στις αντίστοιχες δικές σας. νομίζω όμως ότι έχω αναπτύξει ένα ποιοτικό κριτήριο. και το σημαντικότερο έχω αλλεργία στο mainstream κονσέρβα. έτσι ψάχνομαι όσο μπορώ όταν έχω χρόνο. έτσι ανακάλυψα και εσάς και αισθάνομαι πολύ τυχερός. και χαίρομαι ειλικρινά που είστε ανοικτοί στην
    επικοινωνία. δεν μπορώ να πω ότι έχω συγκεκριμένα γούστα στο είδος μουσικής. για παράδειγμα πέρσι η εμμονή μου ήταν ο Burial που τον έμαθα από τη δισκοκριτική του mhulot στη lifo. και φέτος η απόλυτη εμμονή μου είναι οι fuck buttons που τους κατέβασα από ένα μπλογγ που δεν θυμάμαι. και θα παω οπωσδηποτε στο Αν να τους δω. αυτά από μένα για μία πρώτη γνωριμία. ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΑΚΑΘΕΚΤΟΙ. Εγώ πάντως σας παρακολουθώ. και όταν μπορώ θα αφήνω σχόλια αφού είναι ευπρόσδεκτα.

Something to say?