πόλι

By the bug

οι animal collective διασκευάζουν nirvana. g:sus!
polly
 

4 comments so far.

  1. gsus 12 Σεπτεμβρίου 2007 στις 1:22 π.μ.
    μπαρδόν?
  2. m.hulot 12 Σεπτεμβρίου 2007 στις 12:09 μ.μ.
    επιφώνημα
  3. Ανώνυμος 27 Σεπτεμβρίου 2007 στις 9:37 μ.μ.
    είναι τέχνη ή η τέχνη μας τελείωσε;

    Τα καμένα δάση και ο αέρας στρώνουν με συγκλονιστική επιμέλεια στα κεφάλια μας, τις στάχτες που δημιούργησαν οι κερδοσκοπικές διαστροφές του καπιταλισμού. Με την σταχτή στα μάτια λοιπόν, όρμησα Barouak ίδιος στην 1η biennale των αθηνών. Με βοηθό τους χορηγούς περιπλανήθηκα σε ένα περιβάλλον ιδανικό για κλειστοφοβικούς.
    Οι 7 μέρες της δημιουργίας μπροστά μου… το χάος και το έρεβος live… πίστευε και μη ερεύνα, ακολούθησε το δρομολόγιο. Ο active δρόμος για την τέχνη και την ζωή είναι κέρδος καλέ μου. Κενά μυαλά με ονόματα και διευθύνσεις, ο αγαπημένος μου Ξενάκης μου μιλά στα γαλλικά, αλλά εγώ τα μόνα γαλλικά που ξέρω είναι του στιλ γαμώ την παναγίας σας, αλλά και τα αγγλικά μου είναι στο επίπεδο του fuck off .
    πολεοδομικοί χάρτες, video,ταινίες ,τηλεόραση, παραμύθια…
    …μα πουθενά λάσπη …
    Η ανησυχία του κλειστοφοβικού, τσιμεντένιο τείχος Παλαιστίνη, Γκουαντάναμο. Άλλος ένας βλάκας με φουστανελά, άλλος ένας Άνθρωπος στη φυλακή…
    Το λάθος στο μοντάζ, ο εμετός θα έπρεπε να γυρίζει πίσω. Καρέκλες, ποτάμια, δωμάτια, εξωτερικοί χώροι, heavy metal, σκουπίδια… όλα μοιάζουν διαφήμιση .
    ΠαπαΣωτηριε της τέχνης αναπλάθεις τις ψυχές μας και τον ναό που βρίσκεσαι . Πουτάνες, Περιθωριακοί, Μετανάστες, Εργάτες μόνο εικαστικές εικόνες όχι αλήθεια. Συνεχίζω να βαδίζω με την δηλητηριώδη αγιογραφία Του…
  4. WinterAcademy 28 Σεπτεμβρίου 2007 στις 5:41 μ.μ.
    ννννννννναι...

    anywayyyyyyy, τι εγινε με το bug? τα σχολια ειναι πολυ καλυτερα απο το cbox [οπου γινεται κ λιγο της κακομοιρας ή είναι ιδέα μου?]

Something to say?